Samstag, 26. Mai 2012

Nail Art Design: like a painting



Hi Sweethearts,

how was your week? I had an awsome one! Actually all I did was taking a sunbath with some friends. YEP! We have incredibly good weather right now ^_^ And it makes me wanna do more summer suiting Nail Arts. So I did some flowers again. Hopefully you're not sick of them already haha  Bear with me! The flowers were done with acryls and the one stroke technique again. Everytime I look at my nails it's like looking at a painting. Love that!
When my nails have roughly the same length I will do more character nail arts again (now my nails on my right hand are longer than the ones on my left). Promise!



 Hallo ihr Süßen,

wie war eure Woche? Meine war toll! War hauptsächlich irgendwo mit Freunden gelegen und hab mich gesonnt. Das Wetter ist derzeit auch zu gut ^_^ Und bei so schönem Wetter hab ich immer Lust auf NA die zum Summer passen, daher also wieder mal Blumen. Hoffentlich habt ihr nicht schon die Schnauze voll davon haha Ertrag das noch ein bisschen. Ich bin immer noch am Üben mit den Acryls.  Diesmal erinnern mich meine Nägel stark an ein Gemälde. Etwas das im Wohnzimmer oder so hängt. Bin jedenfalls sehr zufrieden. Wenn meine Nägel wieder ungefähr die selbe Länge haben, werde ich wieder NA zu ein paar Figuren machen. Versprochen!


Kommentare:

  1. This look amazing... really this is like a painting! Well done!

    AntwortenLöschen
  2. This is so beautifuuuul! Check my blog and tell me if you wanna follow each other!! :X

    FashionSpot.ro

    AntwortenLöschen