Samstag, 30. Juni 2012

Nail Art Design: flowers on the wall



Hello my dears,

how are you all doing? I just came back from my brother's graduation party and now I'm pretty tired. Nevertheless I want to show you the Nail Art that I did for today. If you check out my previous post you can see I was wearing a black dress with an orange belt. I combine that with brown-orange-ish heels and MAC's so chaud lipstick. So of course my nails have to have orange as well!
I really like this design, looks japanese like, don't you think so?
It's glittery, has flowers, is perfect for spring/summer and well the stripes make it actually wearable for the whole year.
Oh and maybe you can tell that I cut my nails shorter again since my thumb nail broke off a few days ago. They're also more square shaped.
 Anyways, I go to bed now. Have a nice weekend and good night!

Hallo meine Lieben,
na wie geht's euch so? Bin grad vom Abiball meines Bruders gekommen und schon ziemlich müde, trotzdem wollt ich euch meine Nägel zeigen, die ich für heute hatte. Wenn ihr den vorigen Beitrag gesehen habt, dann könnt ihr sehen dass ich ein schwarzes Kleid mit einem orangefarbenen Gürtel an hatte. Dazu trug ich braun-orangene Heels und den so chaud Lippenstift von MAC. Deswegen mussten meine Nägel ja auch irgendwie orange sein! Ich bin echt zufrieden mit dem Ergebnis. Sieht irgendwie japanisch aus oder? Hat Glitzer, Blumen, ist perfekt für den Frühling/Sommer und naja eigentlich machen die Streifen es für das ganze Jahr tragbar. Oh und vielleicht habt ihr auch schon bemerkt, dass ich meine Nägel wieder etwas kürzer hab, da mir der Daumennagel abgebrochen ist. Und sie sind jetzt auch eckiger.
Na ja wie auch immer, ich geh erstmal ins Bett. Schönes Wochenende und gute Nacht!

Kommentare:

  1. I love how long your nails are. :D Pretty design. :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. yeah hope they stay like that for a while ^^ glad you like the design!

      Löschen
  2. you look lovely and the nails as well

    AntwortenLöschen
  3. Just wondering why half is in English and the other half is in a foreign language. What language is that?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. the other half is in german and it says exactly the same thing as the english part. I'm from Germany that's why I write many posts in german but since I have some international readers and my family from Vietnam follow my blog too I decided to write it in english as well (a 3rd part in vietnamese would be too much haha) Hopes it explains it for you ^^

      Löschen
  4. wow! Ur nails are soooo beautiful! Love this design!!

    Thanx for following my blog btw :)

    AntwortenLöschen