Dienstag, 23. Oktober 2012

Asia Haul


japanese and chinese magazines I bought in Hong Kong - like S Cawaii and Nail Max the most!
masks bought at Sasa in HK
DIY your own masks ^.^ found in Hanoi

as you can see I love Minnie Mouse hihi got this cuties from Disneyland Hong Kong

I freaked out when I saw this in Hong Kong (ladies market): One Piece note books cheap as hell
Tony Tony Chopper aka Chopperman for your cellphone (Cho Dong Xuan market in Hanoi)

really popular this year: the Kitty/Bunny glasses! and I love the mask ^.^ (found in Hanoi during Trung Thu)
all bought in Hanoi - I love them bows!

Chopper was bought in HK (ladies market), the Bunny and the Bear were bought in Hanoi (luong van can street)

Heute vor drei Wochen bin ich aus Vietnam zurück gekommen. Wie die Zeit vergeht...
Hier sind jedenfalls ein paar Sachen, die ich drüben gekauft hab. Hab mich diesmal ziemlich zurück gehalten, da mein Geld für die Touren drauf ging. Aber ihr glaubt nicht was für süße Sachen es drüben in Asien gibt! Das alles suuper billig ist, stimmt zwar schon lange nicht mehr, aber die Preise sind vergleichsweise schon niedriger (zumindest für die Sachen, die ich gekauft hab). Wenn ihr wollt zeig ich euch ein paar Ausschnitte aus den Zeitschriften und zu den Masken kann ich auch eine Review machen(?) Das Hässchen heißt übrigens Mr Khoi. Mein Cousin (Khoi) hat ihn mir gekauft, als ich schlechte Laune hatte. Der Bär hat leider noch keinen Namen. Den hat mir ein Freund zum Abschied geschenkt ^.^ Süß oder?! Ich liebe den Bären und die Kuscheltiere sind sooo weich~ (jaja, ich hab eine Schwäche für unnötiges, kindisches Zeug mwaha)

Three weeks ago I came back from Vietnam. Time flies...  Here are some of the stuffs I bought in Asia (Hong Kong and Vietnam). I restrained myself this time since I needed money for the tours but you guys can't imagine what cute stuffs they have over there! It's not true anymore that everything is suuuper cheap but the prices are lower in comparison (at least for the things I bought). If you want to I can show you some pages of the magazines I got or do reviews on the masks (?) Btw: the bunny is called Mr Khoi. My cousin (Khoi) got him for me when I was in a bad mood. The bear hasn't have a name yet. A friend gave it to me as a farewell gift. ^.^ how cute it that! I love the bear and the stuffed animals are so soft~ (yes, I'm a sucker for useless, childish things mwaha)

Love Peace n Bye
Anhy

Kommentare:

  1. What a great haul. Does masks most be great!

    AntwortenLöschen
  2. Great things you found there!

    Love the prepare your own mask kit!

    We follow you now!

    Big kiss!

    AntwortenLöschen
  3. Wenn du wüsstest wie neidisch ich bin >.<
    Ich bin so ein verdammt großer One piece fan >.<

    AntwortenLöschen