Mittwoch, 31. Oktober 2012

Nail Art Design: Gloomy Bear





HAPPY HALLOWEEN!
Das ist mein Last-minute Halloween Nailart. Da jeder anscheinend was mit Orange, Lila oder Schwarz als Mani hat, dacht ich, ich komm mit einem horrormäßig kitschigem Pink =P
Kennt ihr Gloomy, the naughty grizzly?
Ich find ihn toll, aber naja, ich steh nun mal auf sowas haha
Hier ein Link zur Seite von Gloomy, falls ihr ihn doch nicht kennen sollt.
Ansonsten, viel Spaß heut Abend und bis zum nächsten Mal

This is my last-minute nailart for halloween. Since everybody is having manis with lots of orange, purple or black I've decided to go with a horrific pink =P Do you know Gloomy, the naughty grizzly?
I think he's awsome but well I love those kind of stuffs haha
Here is a link to the Gloomy page in case you don't know about him yet.
Well, that's it, have fun today

Love Kiss n Bye

Anhy


Ps. I use instagram now, so if you happen to have an instagram account you can follow me. My username: anhybee ^.^ See you there sweethearts!

1 Kommentar:

  1. Ahhh, gloomy bear, ich mag den! hahaha, der ist so genial xD
    Tolles Naildesign, passt trotzdem zu Halloween, hihi

    ♥♥♥

    AntwortenLöschen