Montag, 24. Dezember 2012

Nail Art Design: Miffy's christmas

Miffy nailart

winter landscape nailart Miffy style
♪♫♩♬ I wish you a merry christmas, I wish you a merry christmas and a happyyy~ new year!♪♫♩♬

Frohe Weihnachten meine Lieben!

Normale Leute freuen sich wohl auf die Feiertage. Ich hingegen werde die ganze Zeit mit Arbeit zugedeckt sein, dass ich sie gar nicht genießen kann. (TT_TT) Dies ist dann wohl auch mein letztes nailart für dieses Jahr (vielleicht kommt noch was für Silvester, bin mir aber nicht sicher). Es zeigt Miffy, alles ganz winterlich und weihnachtlich gestalltet. Hätt vielleicht etwas sauberer sein können, doch ich hab nebenbei noch Der König der Löwen im TV geschaut. Und wisst ihr was ich dabei festgestellt hab? - Ich kann die gesammte Synchronisation davon auswendig! Cute or crazy? haha Ist eben mein Lieblingsfilm...
Na denn, erholt euch gut und bis nach den Feiertagen

Merry Christmas my dears!
I guess normal people are excited for the holidays. I for one have to work on the holidays so I can't really enjoy them (T_T) So I think this will be my last nailart for this year (probably there will a new year nail design but I'm not sure). This nailart shows Miffy and everything is pretty wintry & christmassy. It's not so clean which I'm aware of. While I did my nails I was watching The Lion King on TV and you know what? - I know the whole dubbing by heart! Cute or crazy? haha It's my favourite movie afterall... Well then, happy holidays

Love Peace n Mwah! :x
Anhy


Oh and this nailart is also my entry to Nailed it NZ's 31 Day Nail Art Challenge Take Two, Day 25. I'm sorry that it's a bit early but as I mentioned before I have to work on the holidays and won't be able to post anything :(

Kommentare:

  1. Miffy nail art is very cute♥♥♥

    AntwortenLöschen
  2. Adorable mani!! <3
    Oh! My hubby goes to work at Christmas too :P

    Merry Christmas :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh really? I have the feeling that I'm always the only one who has to work on the holidays xD Hope you still had a wonderful time ^^ Merry Xmas

      Löschen
  3. Was für ein tolles Design <3
    Miffy ist so süß. Ich wünschte ich könnte auch sowas!
    Wünsche dir frohe Weihnachten!
    Alles Liebe
    Allie

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danköö :P Dir auch frohe Weihnachten und einen gudden Rutsch!

      Löschen