Freitag, 15. März 2013

Kpop inspired nails: Lee Hi - It's over

Halli Hallo,
nach langem mal wieder ein Kpop Nageldesign, diesmal inspiriert von Lee His neuem MV It's over.  An meinem Daumen, der große blaue Bär, mit dem sie anscheinend Schluss gemacht hat, am Zeigefinger sein I ♥ HI T-shirt, Mittelfinger den Songtitel "It's over", am Ringfinger ihre Bärenohren-Capi und am kleinen Finger eine Bärentatze.  Lee Hi habe ich erst kürzlich entdeckt, sie ist erst 16 Jahre jung, doch ich bin beeindruckt von ihrer Stimme! Außerdem finde ich sie unheimlich süß, genauso wie das Video. Schaut doch mal vorbei, wenn ihr es noch nicht kennt (aber ich glaub man muss etwas suchen, denn das Original ist in Deutschland leider gesperrt).
Früher habe ich Kpop regelmäßig verfolgt, doch in den letzten 1-2 Jahren hat sich das ziemlich beschränkt. Ich bekomme nur noch so mit was BIG BANG machen. Vielleicht kann der eine oder andere von euch mir ja ein paar Songs empfehlen, würde nämlich gerne wieder reinkommen und noch mehr Kpop Nägel machen ^.^
Kpop nails: Lee Hi - It's over
Hellooo~
after a long time I did a Kpop nailart again, this time inspired by Lee Hi's new MV It's over.
On my thumb you can see the big blue bear she broke up with, on my index his I ♥ HI shirt, on my middle finger the song title "It's over", my ringfinger has her bear-ears cap and on my pinky you can see a bear paw. I just recently know about Lee Hi, she is only 16 years young but has a fantastic voice! Furthermore I think she is really cute, so is her music video. Please check it out if you haven't seen it yet (it also makes you understand my nailart more).
I used to be a huge Kpop fan but in the last 1-2 years I stopped following it. The only group I still follow is BIG BANG. Now I want to get back into my Kpop mood, maybe you can help me and recommend some songs? ^.^

Love Peace n have a fab weekend! 
Anhy

Kommentare:

  1. I didn't know what was all this about at first, haha! But then I watched her clip (without sound: at work) and understood! It's super cute! She is really really cute too :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hehe hope you didn't get in trouble for watching the clip ^.^

      Löschen
  2. haha :) I love this desing!
    It's so super cute ^^

    AntwortenLöschen
  3. kpop empfehlung: check out -> "B.A.P - One Shot"

    https://www.youtube.com/watch?v=1zRzl1d5vNU


    da dir anscheinend big bang gefällt :))

    enjoy XD

    AntwortenLöschen
  4. Hi! I loooove this! You totally captured Lee Hi's MV! And that bear is just so cuuuute! lol.
    (^o^)

    AntwortenLöschen