Samstag, 20. April 2013

If your heart is beating fast...

..then it's an adventure - Monkey D. Luffy (One Piece)
 

Hallo
Wenn ihr mir auf Twitter oder Instagram folgt, habt ihr es ja  vielleicht schon mitbekommen. Letzte Woche war bei mir einfach nur gut! Zwar hat die Uni wieder angefangen, doch da wir noch keine Übungen/Tutorien haben, hatte ich ziemlich viele Freistunden. Und die hab ich richtig genutzt. Hach, das Wetter war ja auch zu gut. Ich hab auch ein neues Nageldesig gemacht, doch das war irgendwie voll der Fail. -.-" Hoffentlich kann ich euch bald was gescheites bieten ^.^
Jedenfalls hab ich mir gedacht ich zeig euch heute mal wieder ein paar Schnappschüsse, für alle, die kein Twitter/ Instagram haben ^.~ (und alle die es haben, vergesst nicht mir zu folgen höhö) Ein Haul kommt in den nächsten Tagen vielleicht auch noch. 

Hello
If you follow me on Twitter or Instagram you might already noticed ^.^ My last week was a blast! Uni has started but since it's the first week we had many free hours. And I did make the best of them. I mean, the weather was just too good to be true. A new nail art was done as well this week but that was a total fail -.-" Hopefully I can show you something decent soon ^.^
Anhyways, I thought I just show you some snapshots today, for everyone who doesn't have Twitter/ Instagram ^.~   (for everyone who have: don't forget to follow me hoho) A haul might also come in the next couple of days.

Breakfast buffet at ALEX Cafe Bistro Bar - so yummy!

 My friend and I had a little picnic after uni. 
Sandwiches, fruits, muffins, Oreo.. everything you need ^.^

  Always precious to spent time with her
My bestie and I had some delicous ice cream together and then went shopping. 
I didn't plan to buy anything but end up buying quite a lot. It's your fault, Mary! ^.~

Speaking of shopping..
I also went with my Mom a few days ago. 
Some say she looks like my older sister. What do you think? 

Last course for this week. It was quite boring so we took some selfies ^.^
After that I enjoyed one  of my fav drinks: Frappuchino Caramel
 here you can see my failed nail art
some random selfies since I was in such a good mood
 


Ok, ich hab zwar weder im Lotto gewonnen, noch eine Reise gemacht oder sonst was in der Art. Das einzige was ich gemacht hab war viel Zeit mit den Menschen zu verbringen, die ich liebe. Älterwerden erschwert das Zeitverbringen ziemlich. Meine beste Freundin musst ständig arbeiten, falls sie mal frei hat, muss ich arbeiten. Deshalb genieße ich jede Minute mit ihr. Sie versteht mich wie kein anderer und es ist nicht nur so, dass ich ihre Art mag, ich mag mich am meisten in ihrer Nähe. Meine andere Hälfte einfach. ^^ Auch meine Mom ist ständig am arbeiten. Wir gehen wirklich sehr sehr selten zusammen weg. Wenn wir dann auch noch erfolgreich beim shoppen waren und die Sonne strahlt, dann ist meine Welt für den Moment perfekt.

Ok, I didn't win the lottery nor did I travel or something like that. The only thing I did was hanging out with the people I love. Growing older makes it pretty difficult to spend time together. My best  friend has to work all the time, if she has a day off  then I have to work. So, I really enjoy every minute with her. She understands me like no one else and I do not only love her, I also like myself the best around her. She's my other half ^^ My mom as well has to work constantly. We barely go out together. And when we're successful on our shopping trips and the sun is shinning bright, well, then my world is perfect for the moment.


Wow, klingt ziemlich kitschig oder?
Aber ich glaube fest daran, dass die kleinen Dinge im Leben das große Glück ergeben. Man darf nur nichts für selbstverständlich halten. Mit den Worten wünsche ich euch ein schönes Wochenende. Bis zum nächsten Mal (das wird dann garantiert ein Nail Art Beitrag ^.~)

Wow, sounds pretty corny, doesn't it?
But I truly believe that the little things in life result in happiness. Just don't take anything for granted. With that being said, I wish you a wonderful weekend. Til next time (next time will be a nail art post ^.~)


Love Peace n Kiss
Anhy

Kommentare:

  1. <3 you know, I just love posts like that- you share a piece of your private life with us here, thank you for that... I really appreciate it!
    You look georgeous :) I really think that your mum looks as if she were your elder sister haha ^^
    and you're right- we have to enjoy every little minute of our life... ;)

    I think I'll start posts like that soon and...even establish my own Isntagram account!
    hugs :*

    AntwortenLöschen
  2. Hach, ich kenne das mit dem keine Zeit haben. Entweder hat man selber viel zu tun oder die Freunde. Das ist total schade, aber iwie gehört das auch fast zum 'Erwachsenwerden' dazu. Und da sieht man auch, wer wirklich Freunde waren und wer nicht. Von daher kannst du dich glücklich schätzen! (;
    Deine Mutter sieht wirklich sehr jung aus! So gute Gene...du Glückliche! ;D

    Oww~ danke! *__*
    Ich weiß auch nicht, das mit dem Eyeliner bekomme ich mittlerweile meist ganz gut hin. Manchmal brauche ich länger dafür, aber es ist echt nur Übungssache. Grade beim weißen Kajal kann man aber immer auch noch schön viel korrigieren! (;
    Also mein Haarschmuck ist eigtl. eine Kette, aber ich finde auch, es passt. (;
    Dir auch ein wunderschönes Wochenende! <3

    AntwortenLöschen
  3. Awww love this! So happy you had an awesome week! There is nothing better than a good catch up with great companies! Ohh, I do think that a day or anytime spent worthwhile with love ones, is so much more than striking a lottery!! :D

    Btw, that doesn't look like a fail nail art! It looks real funky and cool from where I'm *virtually* standing! Hahaha!! Can't wait for your nail art post and the hauls!!! :D

    Alsoooooo!!! Noooo wayyyy! You two definitely look more like Sisters!! ♥ :D

    AntwortenLöschen
  4. Very nice pics. Thank you for sharing! ;)

    AntwortenLöschen