Samstag, 18. Mai 2013

Gold Tiger And The Bed Of Roses



Hallo meine Lieben,
hier habe ich meine Lieblingstrends bei Nail arts miteinander verbunden:
Metallics, Ombre, Tiermuster und Blumen  (nur Anime inspiriert hätte gefehlt)
Ich weiß gar nicht was ich dazu sagen soll, außer dass ich es liebe! Hab länger keine Tier prints (besonders Tiger/Zebra) mehr gemacht und durch die Blumen wirkt das Design frisch, somit passend für die Jahreszeit. Es ist wirklich easy dieses Nageldesign zu machen, vielleicht versucht ihr es ja auch mal. Besonders die Rosen. Einfach aber effektiv.
Und ja, meine Nägel sind wieder kurz. Oder zumindest kürzer (Nagel eingerissen). Hab es auch bei einer eckigen Form gelassen, mal was anderes. Aber es ist schon sehr komisch. Ich komm mir vor als hätte ich Wurstfinger oder als ob man mir die Finger abgehackt hätte... O__O  #FirstWorldProblem
Naja, ich denke aber vielen werden die hier eher mögen als meine Krallen, oder? Die meisten Menschen mögen lange Nägel ja nicht, was ich auch verstehen kann. Sie sind unpraktisch und es schaut etwas nach Hexe aus xD Aber ich finde, egal ob kurz oder lang, die Form ist das Wichtigste. Boah, ich möchte immer mit Nagelfeile zu den Leuten hin rennen, wenn ich sehe, dass jemand ungleiche bzw ungleich gefeilte Nägel hat. Aber dann sagt mein Verstand zu mir: Anhy staaahp! Bleib höflich, sowas macht man nicht. Jaaah~ Ihr denkt euch jetzt auch WTF, oder? hahaha

tiger print nail art


Hello my sweethearts,
for this nail art I combined my favorite trends:
metallics, obmre, animal prints and flowers (obviously anime inspired is missing)
I don't even know what to say to this nail art actually, except that I love it! Haven't done animal prints (especially tiger/zebra ones) in a while and I think because of the flowers this design looks fresh, perfect for this season. It was so easy to do as well maybe you'll give it a try too. Especially the roses. Easy but effectively. 
And yes, my nails are short again. Or at least shorter (torn nail). They are also square shaped this time, needed a change. But I admit it does feel strange. It's like someone cutted off my fingers and they look so fat now...O__O #FirstWorldPromblems 
Well, I think many will like this more than my claws. Most people prefer short nails which I totally understand. Long nails are unpractical and witch-like xD However, regardless of wheather they're short or long, the most important thing is the shape. Everytime I see someone with uneven filed nails or uneven nails (like a some long, some short) I want to go to them with a nail file.. fortunately my brain always tells me: Anhy staahp! Stay polite!  Yeah~ Now you're like WTF, right? hahaha

Love Peace n Mwah!
Anhy

 What I used:
p2 color victim 900 next exit: party!
NYX nail polish Sunday Afternoon
Flormar nail art polish NA12
Oumaxi Acrylic Paints in white/ purple/ yellow/ red
nail art colors in green
essence studio nails ultra gloss nail shine
dotting tool, toothpick



Kommentare:

  1. wieder wunderhübsch, vor allem die Rosen! *-* das Ombre ist mir zuerst gar nicht aufgefallen, bei den metallischen Lacken.
    Ich schau mir gleich wieder dein Video an um zu sehen, wie du die Rosen gemacht hast. :) bin gespannt ob es wirklich so leicht ist, wie du schreibst ;)

    AntwortenLöschen
  2. ok, das ist ja wirklich einfach, wahnsinn! Tolle Technik, vielen Dank fürs zeigen :)

    AntwortenLöschen
  3. Hahahahaha!!! Anhy!!! I feel you there!! My sister is one of those with uneven nail shapes, most of the time I feel like harassing her nails with nail files! Hahhah!!! She gets so angry all the time...so I have to learn self control. LOL!!

    A change feels good really. I've also changed my nail shape recently, to a more rounded squoval. Lol, and I have no idea how to do it properly on my nails, they turned out rather.. weirdly uneven oops! I'd have to keep them longer to reshape them again. hahahhahaa!! I do miss your claws though.. ;__;

    Love the nail art by the way! Feels like a rare, exclusive and enchanting gold tiger resting on a bed of roses! How very lovely!! Seriously, you made this combination work so well! Great job! Super thumbs up! And wow! Totally appreciate the tutorial vids! Takes a lot of effort and time! Really admire your dedication :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Haha thank god I'm not the only weirdo here xD
      Most of my friends don't do their nails actually so I'm very self controled myself but just sometimes... LOL

      Thank you so so much! I'm really happy that you guys like this nail art since I love it so much! I think the (hinted) ombre really gives the mani this special something and I had this longer on my nails than usually I would.
      Yeah, miss my claws to but I'm getting used to the shorties slowly. Shaping nails can be such a pain, I struggle with that too sometimes O_o

      Löschen
  4. wow wie toll! Ist richtig schön geworden :).

    Liebe Grüße
    Priscilla

    AntwortenLöschen
  5. Lurrrrve the flowers! But I gotta say I loved your claws, they're just perfect! Now the square is not ugly at all, but I was in love with your almond shape, what can I say!?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hehe I hope they grow out fast! Miss them too :( though I'm getting used to my short nails..
      And don't worry about the shape, it's not going to stay so too long haha
      It's funny how I was obsessed with square shaped nails in the past but now I really do like rounded ones more. I think it makes your nails longer and makes your hands look prettier (and more natural?)
      Bear with me a little bit, hon! ;)

      Löschen
  6. Super schöne Bilder! Und ich beneide dich um deine tollen Nägel!

    Hast du schon bei meinem Gewinnspiel mit OASAP mitgemacht?

    Alles Liebe,
    Verena von Who is Mocca?

    AntwortenLöschen
  7. Hej I am a big fan of yours so I decided to nominate you for the best blog award!!!Check out the rules in the link and keep up the good work :)

    http://baroquefool.blogspot.com/2013/05/best-blog-tag-and-notd.html

    AntwortenLöschen
  8. Das mit den Rosen ist ja echt schön! Bringt nochmal etwas Farbe mit rein... *__* Ich finde deine Fingernägel auch in eckiger Form hübsch, du kannst beides tragen, finde ich. Ich ändere meine Form auch immer mal (: Im Moment sind sie wieder oval.
    Ich mag es auch nicht, wenn Mädels unterschiedliche Formen und Längen an der Hand haben, das sieht irgendwie ungepflegt aus >__< Dann lieber kurz und auf einer Länge, als kleiner Finger und Ringfinger lang und der Rest kürzer oder so...urgh! >_<

    AntwortenLöschen
  9. Das finde ich mal wieder totaaaal schön *_*

    AntwortenLöschen