Dienstag, 20. August 2013

Camera on, flowers flash!

Floral Nail Art - nail polish: essie camera
Ein Quicky heute. Ich hab dieses Blumendesign schon auf instgram gepostet, aber ich dachte ich zeig's euch hier auf den Blog auch nochmal. Die Blumen hab ich mit Acrylfarben gemacht, für die Streifen hab ich ein Nail Art Tape verwendet - sehr einfach zu machen und perfekt für meine Klausurenphase gewesen. ^.^ Wünsch euch einen schönen Tag!

A real quicky today. I posted this floral nail art on instagram already but I thought I should share it on my blog as well. The flowers were done with acrylic paints, the stripes with nail art tape - very easy and perfect during my exam period. ^.^ Have a nice day, girls!

Love Peace n Kiss
Anhy

Kommentare:

  1. Gefällt mir richtig, richtig gut! (:
    Die Blumen sind soooo schön! <3 Ich wünschte, ich könnte das auch so malen :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Die sind wirklich einfach, wenn man erst mal ein paar mal rumprobiert hat und gehen super schnell! Deswegen bevorziehe ich auch Acrylblumen wenn ich keine Zeit habe ;)

      Löschen
  2. I am loving those! :D The flowers are flawless!

    AntwortenLöschen
  3. das schaut so unheimlich schön aus, gefällt mir gut!! :)
    liebe grüße, jess

    AntwortenLöschen
  4. The one-stroke flowers are very cute :) OMG! I like those accent fingers so much! It looks unique!

    AntwortenLöschen
  5. I love the mix of nail art... the one stroke flowers are gorgeous, very classy and delicate.

    AntwortenLöschen
  6. Lovely nail art, the contrast between stripes and floral pattern is a fresh touch :)


    http://www.pinkoolaid.com/

    AntwortenLöschen
  7. I still, have yet to try out one-stroke technique. Really need to go find a brush to try this technique out. Hehe, this nail art is so pretty! Love the flowers! Also the play of negative space on your ring finger and thumb! Definitely a great nail art to wear during busy times! :)

    AntwortenLöschen
  8. Wow! Gorgeous flowers! I haven't tried any one-stroke techniques yet and this makes me want to try them right now.
    (^^,)

    AntwortenLöschen