Freitag, 20. Dezember 2013

Bloggeradventskalender Tür 20: Xmas decoration

Hallo Hallo,
wie ich hier bereits erwähnt hab, bin ich dieses Jahr Teil eines Bloggeradventskalenders und heute ist mein Türchen dran. Wie sollte es anders sein, hab ich ein Nageldesign vorbereitet. Gearbeitet hab ich mit Acrylfarben, Nailart Ketten, Strasssteine, Studs, Glitter/Sequins und Waterdecals, also irgendwie alles was man so verwenden kann. Ehrlich gesagt bin ich nicht soooo hundertprozentig damit zufrieden, das liegt aber wahrscheinlich daran, dass ich es mir etwas anders vorgestellt hab haha Zwei Weihnachtsdesigns müssten noch folgen. Ansonsten, einen wunderschönen 20. Dezember wünsche ich!

Hello Hello.
as I told you here I am part of a blogger advent calender this year and today it's my turn. Unsurprisingly I've prepared a little nailart for you. For this one I worked with acrylic paints, nail art chains, rhinestones, studs, glitter/sequins and waterdecals, pretty much everything you could use for nails. To be completely honest I'm not 100% satisfied with this design. It might be due to the fact that it came out differently as I planned it to be haha There will still be two more christmas designs coming. Wish you a wonderful december 20th!

Kommentare:

  1. omg! These are my favorite christmas nails I've seen so far this year! LOVE them! So creative!

    Come by soon!

    xx

    AntwortenLöschen
  2. wow amazing - i love how you did the tree - i've never seen it done like that :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you! Well a lot of japanese nail artists do it like that, though I think they use acrylics whereas I did it with arcrylic paint. I plan to do a tutorial on it soon so please look forward to it ^-^

      Löschen
  3. Super cute~~ I love this Christmas mani! esp. your marbled Christmas tree :)

    AntwortenLöschen
  4. Oha krass, das sieht ja meeeega gut aus! Besonders die Lichtergirlanden finde ich sehr süß und richtig gelungen :) aber auch der Weihnachtsbaum ist so schön.

    AntwortenLöschen
  5. Lovely Nailart, It's Chritmas time ! well done !

    www.Bangbangblond.com

    AntwortenLöschen
  6. Girl, it looks super amazinG! I think it's a great idea, the garlands and the christmas tree are just fab!

    AntwortenLöschen
  7. Der Weihnachtsmann ist ja phänomenal!! *Q* Und ja, Kim Yuna ist toll :)
    Ich wünsche dir wunderschöne Weihnachten (vielleicht ja mit echtem Schnee ;D) und einen guten Rutsch ins neue Jahr! Obwohl… Ich denke, man hört noch voneinander, bevor das neue Jahr anbricht ^^

    Liebst, ina

    Macht mit bei meinen diesjährigen Adventsgiveaways!

    AntwortenLöschen
  8. One of the prettiest nail art I've ever seen! I really like how it looks rather simple but at the same time so colourful and elegant! Simply stunning! (can't stop staring *w* )

    AntwortenLöschen