Samstag, 14. Juni 2014

FIFA World Cup 2014: Team JAPAN (2)

Samurai Blue Nails - I still love the fact that Pikachu is their mascot

Hallo meine Lieben,
oh mann, ich hab noch einige Bilder hier zum editieren, aber ich komm irgendwie nicht wirklich dazu. Hoff ich kann euch die Nageldesigns nächste Woche zeigen. Auf meinem Instagram könnt ihr sie ja schon bewundern ^-^

Eigentlich wollte ich gestern Abend ein tropisches Design machen, aber da ich zu dem Zeitpunkt gerade mit meinem Vater und meinem Bruder Fußball geschaut habe, hatte ich Lust auf Fußball-Nägel. Herausgekommen ist ein weiteres Design für Japan, da sie heute Abend (bei uns Nacht) spielen. Pikachu ist nicht ganz so ordentlich geworden, im Gesamten gefällt mir mein erstes Japan Nailart  zwar besser, aber ich finde das hier nun auch nicht schlecht. Von Keisuke Honda hab ich ja beim letzten Mal schon geschwärmt, diesmal hat es sein Trikot auf mein Mittelfinger geschaft hihi

Das war's erstmal.
Schnelles und spontanes Design heute xD
Wünsch euch noch ein schönes Wochenende!


Hello my lovelies,
Oh dear, I still have so many pictures to edit but I just don't find the time to. Hopefully I can show you those nail arts next week. You can already have a sneak peek here on my Instagram ^-^

Actually I planned to do a tropical design yesterday but then I was watching soccer with my father and my brother so I was in the mood to do a soccer design instead. This is the result, another design for Japan since their match will be tonight (3am german time, wtf). Pikachu doesn't look very neat and overall I like my first Japan nails more but I still like this one too. I already told you about my crush Keisuke Honda the last time and this time I have his jersey on my middle finger hihi

So, that's it for today.
Quick and spontaneous design xD
Wish you a wonderful weekend!

GANBARE~
Anhy
Japan Nail Art
Do you watch the Fifa World Cup? There will be more football/soccer nail designs coming :D

Polishes used:
p2 color victim 191 gigantic + 500 eternal + 790 summer to go!
manhattan quick dry 11A
essie sugar daddy
essence circus circus colour³ nail polish 03 applause, applause

Kommentare: