Sonntag, 1. Juni 2014

ONE PIECE Nails: Portgas D. Ace (2)

Portgas D. Ace (Hiken no Ace)
Hallo Nakamas,
durch die derzeitige Handlung im Manga hatte ich wieder Lust auf ein Ace Nageldesign, auch weil ich ihn so sehr vermisse.
Mein erstes hier gefällt mir vom Prinzip her immer noch recht gut, weswegen ich es nochmal aufgegriffen habe, nur hier und da sind kleine Änderungen.

An meiner linken Hand seht ihr also die Jolly Roger von Whitebeard, laut Ace sein ganzer Stolz hihi
Dann die Smileys an seinem Hut und ihn selbst an meinem Daumen.
An der rechten Hand findet ihr die Mera Mera no Mi (Feuerfrucht) und sein "ASCE" Tattoo.
Ich bin sehr zufrieden mit dem Ergebnis.
In Wirklichkeit sieht das Design noch etwas besser aus, da man das Glitzer mehr sieht.
Weiter unten findet ihr ein Tutorial dazu, ich habe dieses Design als Kollaboration mit der lieben Jenn gemacht. Ihr Design zeigt wie Ace gerade seine Feuerfaust einsetzt. Schaut auf jeden Fall mal rein.

Dies wird vorläufig das letzte Anime Design für eine Weile sein, ich hab jetzt nämlich wieder Lust auf Sommer Nailarts.
Freu mich schon darauf ein paar Ideen umzusetzen.
Wünsch euch einen entspannten Sonntag!
this reminds me so much of the last part of the Marineford Arc
Anyone else who also watches One Piece? ^.^
Hello Nakamas,
Because of the recent events in the manga I was in the mood to do an Ace nail art, also because I miss him so much.
I still like the concept of the first one I did so I've decided to go with that and make small changes here and there.

Well, on my left hand you can see Whitebeard's jolly roger, Ace's pride & joy according to him hihi
Then I have the two smileys which are on his hat and himself on my thumb.
On my right hand I have the Mera Mera no Mi (Flame Flame Fruit) and his "ASCE" tattoo.
I'm very happy with the outcome.
It looks better in real life actually because the glitter is much more visible. 
Below you can find a video tutorial to this design.
I did this as a collaboration with Jenn. Her nail art shows Ace doing his "Firefist". Please have a look at it. 

This is going to be my last anime nail art for a while since I am now in the mood to do some summer designs. Actually I can't wait to work on some ideas I already have. hihi 
Wish you a great sunday!
Hiken!
Anhy
Products used:
Nghia Nail Art Pen in Black, nail art colors 01 black, susu black acrylic paint,
thin nail art brush, make up sponge, p2 color correcting pen, seche vite

Gradient: Milani 87 sunkissed glow - essie saturday disco fever - orange glitter
Whitebeard flag: manhattan all in one 65 - manhattan quick dry 11A
Ace: kiko 372 nude - Oumaxi blue+red acrylic paints
Mera Mera no Mi: essie saturday disco fever - flormar supershine 50

Kommentare:

  1. awww amazing colors ** you are so talanted ^^

    my blog♥

    AntwortenLöschen
  2. ohh sieht das wieder toll aus! Wegen dir will ich unbedingt mal wieder One Piece gucken! :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jaaaaaaaaaa schau es, schau es, schau es! :3

      Löschen
  3. The design on your thumb is awesome! It's perfectly drawn! Loving that orange polish, too! :)

    AntwortenLöschen