Montag, 23. Juni 2014

Ready for summer!

Hallo ihr Lieben,
na wie war euer Wochenende?
Habt ihr Fußball geschaut?
Ich wollte ja noch ein paar Fußball Nailarts machen, doch ich häng irgendwie ziemlich hinterher. Selbes gilt für's bloggen und Blogs lesen. Aber ich habe vor es diese Woche mal nachzuholen!

Das heutige Design trug ich vor ein paar Tagen.
Letzten Herbst konnte ich das essie Sommer LE Set für nur 5€ ergattern und nun kommt es endlich mal zum Einsatz. Ich hatte wieder mal Lust auf Meerjungfrauen-Nägel (ihr wisst ja wie sehr ich diesen Trend liebe), so entstand das Nailart an meiner linken Hand.


Hello my lovelies,
How was your weekend?
Did you watch any football matches?

I wanted to do more football nail arts actually but I am so behind now. Same goes for blogging and reading blogs. Ugh! But I will catch up on it this week!

Today I want to show you a design which I wore a few days ago.
Last autumn I could buy the essie Summer LE set for only €5 and now I'm finally using it. I was in the mood to do some mermaid nails again (you know how much I love this trend), this is how I came up with the design for my left hand.
mermaid nails
Da ich an dem Tag keine Lust hatte, das Design nochmal für meine rechte Hand zu machen, entschied ich mich für etwas anderes. Farblich sollte beide Designs aber dennoch abgestimmt sein. Dies kam dann spontan dabei raus.
Ein Sonnenuntergang am Strand.  Oder so ähnlich =P
Vom der Thematik her passen beide Designs auch irgendwie recht gut zusammen, oder?
Welches gefällt euch besser?
Tragt ihr auch manchmal verschiedene Nailarts an beiden Händen?


Well, I wanted to do a different design on my right hand that day but the colors should still match. 
So I've created this palm tree design. A sunset on the beach. Kind of. =P
Not only the color but also the theme match here as well, right?
Which one do you like more?
Do you belong to those weirdos (like me) who wears different designs on each hand?

Have a great start to your new week!
Anhy

My first palm tree nails this year
Polishes used:
essie - naughty nautical/ sunday funday/ full steam ahead
Anna Sui Minnie Mouse Collab  001 Silver
p2 Glitter Top Coat 030 let's dance!

Kommentare:

  1. Das sieht ja mal richtig geil aus! Vorallem die Palmen!

    AntwortenLöschen
  2. Wow, das sieht wieder unglaublich bezaubernd aus (:

    AntwortenLöschen
  3. Wow, das sieht ja fantastisch aus!! Besonders die kleine Muschel gefällt mir :)

    AntwortenLöschen
  4. Love what you did in your middle and ring fingers. The one with coconut or is that palm trees. Love the color combos and design.

    AntwortenLöschen
  5. oh my I want the fish scale./mermaidy pattern on my nails so bad hahaha <3 its so perfect for summer!

    http://www.pinkoolaid.com/

    AntwortenLöschen
  6. Hey beauty love ur new post .Keep posting .
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  7. Very summery and beachy manicure ;)

    AntwortenLöschen
  8. Amazing nails! LOVE them! Thank you so much for your comment! Comments really make my day<3 I had been away from the blog for a month and finally got to post again. I think you'll really like it! Would love for you to come by!

    xx

    AntwortenLöschen
  9. OMG!! I really love the mermaid tail design! The orange base, the studs, the glitters. They all fit perfectly!! Honestly, this is my favorite of all your nail arts. :D It's really very lovely!

    AntwortenLöschen
  10. I like your left hand better, it looks super pretty :)

    AntwortenLöschen
  11. Also mir gefällt die erste Hand (linke Hand) ja etwas besser bis auf das Lilane, das wirkt auf mich etwas fehl am Platz :X. Dieses Meerjungfrauenmuster finde ich aber richtig toll

    AntwortenLöschen