Sonntag, 13. Juli 2014

FIFA World Cup 2014: Team Germany (3)

Schwarz Rot Gold ^-^ Deutschland WM Nägel
Hallo meine Lieben,
eigentlich wollte ich kein Deutschland Design mehr machen, da ich ja schon zwei kreiert habe (hier und hier). Aber das Spiel letztens gegen Brasilien war einfach so geil und die Chancen auf den Titel stehen (meiner Meinung nach) so gut, dass ich nochmal zum Pinsel greifen musste bzw. zu meinen Nagellacken.
In meinem letzten DE Design jammerte ich bereits, dass ich ein Schwarz-Rot-Gold Nailart machen wollte, mir jedoch nichts dazu einfiel.
Tja, jetzt hab ich mein Schwarz-Rot-Gold Design.
Ein perfektes Last-Minute Nageldesign, was schnell und vor allem einfach zu machen geht.

Inspiriert wurde ich von der abstrakten Kunst. Leider gehöre ich zu denen, die nicht wirklich viel davon verstehen. Ich erinnere mich wie meine Freunde und ich uns bei Kunstaustellungen immer darüber lustig gemacht haben wie teuer diese Gemälde doch sind. Wir standen vor den Werken und machten auf  "Das ist so tiefgründig", "Ja, diese Farben", "Woooow" xD
Wie viele Leute sich dann tatsächlich umgedreht haben haha

Auf den Nägeln gefällt mir diese Kunst jedenfalls sehr gut.
Und es kostet keine Tausend Euro! ^-^
Sieht es nicht aus, als hätte sich ein Künstler hier ausgetobt? Na?
Ok, vielleicht nicht ganz.
football nails for Germany
Hello my lovelies,
I actually didn't plan to do another design for Germany since I already did two (here and here) but the match between Germany and Brazil was so crazy that I just couldn't help it. I think our chances to become champion are really high this time.
Last time I've told you already that I wanted to do a nail art in black, red and gold (german flag) but couldn't think of anything. 
Well, now I have my black-red-gold design.
A perfect last minute mani, super easy and fast to do!

For this one I was inspired by abstract art
Unfortunately I'm one of those people who understands nothing about it. I remember visiting art exhibitions with my class and making fun of how insanely expensive the painting are. 
We would stand in front of them and be like "This is so deep", "Oh yes, those colors", "Wooow" xD
You wouldn't believe how many turned around to take a closer look at the pictures then haha

Anhyways, even though I don't understand abstract art, I do like it on my nails.
And hey, it doesn't cost thousands of euros! ^-^
Doesn't it look like a real artist did these? Huh?
Ok, maybe not. 

But I hope you do like them

May the best team win tonight 
(and hopefully that team is the german one) 

Anhy



Polishes used:
essie blanc - p2 color victim 500 eternal - flormar supermatte M101 - p2 color victim 730 hug me!

Click here for my fourth Germany nails

Kommentare:

  1. Alle machen WM-Designs, ich Wassermelonen. Also irgendwie auch WM, oder? :D
    Anyways, die Version gefällt mir arg gut! Mal was anderes (bis auf die Farbgebung. :D).

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wassermelonen gehen immer! Mmmmhh jetzt hab ich Lust drauf x3

      Löschen
  2. Das Nageldesign gefällt mir richtig. Das hat Was <3
    Liebe Grüße
    Caro

    AntwortenLöschen
  3. Richtig schick! Gefällt mir wirklich gut.

    AntwortenLöschen
  4. This is awesome! I love the abstract design of it... very artsy. :) Good luck to your team!

    ~ Yun

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you Yun! And yaay we're champions now haha xD

      Löschen
  5. das sieht ja klasse aus, tolle Technik, gefällt mir

    Lg Ella

    AntwortenLöschen
  6. Congrats for winning the cup ;) and very nice nail art ♥

    AntwortenLöschen
  7. Wow, I just love this manicure, great idea! it is so original and pretty. And congratulations, Germany won! They deserved it, the German team is always doing a good job (I don't like Müller though... He seems to have a bad attitude...) Well anyway, I hope you had a great party to celebrate that! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Aww thank you so much!
      hehe Müller is pretty funny actually. He always makes jokes during his interviews and yeah, I actually like him a lot. :D

      Löschen
  8. Sieht klasse aus und ist auf jeden Fall mal was anderes!

    AntwortenLöschen
  9. And Germany won, I was thrilled and super happy for the team. My husband wanted Argentina to win, so you can imagine what was in our house as we watched the long game :) About your mani, it is more and beyond awesome, I like the final effect of these distressed nails!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ahahaha that's funny! xD
      Well, of course I wanted Germany to win but Argentina was really really good, I think both teams were equal at that match, so I was prepared for Germany to lose as well and in that case I would be happy for Argentina as well ^.^

      Löschen