Samstag, 18. Oktober 2014

Camouflove

Hallo meine Lieben,
herbstlich wird es auch heute wiedermal auf meinen Nägeln.
Ich finde Camomustern passen einfach unheimlich gut zu dieser Jahreszeit. Inspiriert von meinen Ballerinas ist dann dieses Design hier entstanden. Hach, ich liebe Spikes. Wenn sie nur nicht so unpraktisch wären -.-" Aber schön anzuschauen sind sie doch, oder?
Weiter unten findet ihr ein kleines Tutorial dazu.
Nächste Woche kommen dann ein paar Halloween Nailarts.
Schönes Wochenende! ^-^

Hello my loves,
It's going to be autumnal on my nails again.
I think camo just totally fits into this season. Inspired by my ballerinas I've created this design. Don't you just love spikes?! I surely do. Wish they wouldn't be so unpractical -.-" But hey, they are nice to look at, aren't they? 
Below you can find a video tutorial to this design.
Next week I'll be posting some Halloween nail arts.
Wish you a great weekend! ^-^

Love & Peace
Anhy

Polishes used:
KIKO nail lacquer 394
KIKO nail lacquer 347
p2 color victim 249 dangerous
p2 color victim 500 eternal


Kommentare:

  1. Your nails look deadly. I love it!
    (^o^)

    AntwortenLöschen
  2. Das Nageldesign passt ja total gut zu den Ballerinas!

    AntwortenLöschen
  3. Oh very wonderful design, I love it, I saw this desing on your instagram and I love it~
    This design ROCKS!
    xx

    www.sakuranko.com

    AntwortenLöschen
  4. I love your detailed tutorial. I never tried camouflage nails, but I really do like how they look on your nails and the spikes add that little something, a dose of coolness :)) I am sure you couldn't were it for a long time.

    AntwortenLöschen
  5. Ohh mein Gott ich würde mich umbringen damit :D Aber sieht echt cool aus und richtig gut gemacht :)

    Spark&Bark

    xx

    AntwortenLöschen
  6. Wow! Perfect nail art. Very cool camouflage nails!

    AntwortenLöschen