Mittwoch, 20. Mai 2015

Beautiful like a flower

Hallo ihr Lieben,
am Wochenende bin ich meine ganzen Ordner mal durchgegangen und mir ist dabei aufgefallen, dass ich euch dieses Nageldesign noch gar nicht gezeigt habe.
Eine Kombination aus pulsierender Koralle und melancholischem Blau, geschmückt mir Strasssteinchen und Nieten. Als Akzentnägel kamen dann ein paar One Stroke Blumen zum Einsatz. Meine One Stroke Blumen sind irgendwie immer gleich und daher vielleicht etwas langweilig, doch bis jetzt konnte ich mich noch nicht so aufraffen neue Designs zu probieren xD

Ein kurzer Eintrag heute, da ich noch ein Essay schreiben muss.
Habt einen schönen Abend noch ^.^
one stroke flower nail art with acrylic paints by oumaxi
ANNY 173 scandalous lives of N.Y. - essennce Kalinka Beauty TE 01 Absolute Blue
Hello loves,
Last weekend I looked through some folder and realized that I haven't show you this nail art yet.
It's a combination of vibrant coral and melancholic blue, decorated with rhinestones and studs. As for my accent nails I painted some one stroke flowers. I'm aware that my one stroke florals always look the same, so it might come off as boring but as of now I'm not really motivated to learn new designs xD And people still always compliment me on these, so I guess they're not too bad. 

Well, just a short post today since I have to continue with my essay.
Wish you a lovely evening ^.^ (or whatever time it is at your part of the world hehe) 

Hugs & Kisses
Anhy

Kommentare:

  1. Wow, wie mega schön! Die Blumen sehen echt toll aus ♥

    AntwortenLöschen
  2. So ein wunderschönes Nageldesign :) Die Farben passen alle richtig gut zusammen!
    Liebe Grüße ♥

    AntwortenLöschen
  3. I don't find one stroke flowers boring, and I especially like how yours turned out! Love the colors you used for this mani and the studs are a nice touch!

    AntwortenLöschen
  4. Those are really beautiful flowers. :) I have trouble doing one strokes. You really did well with this mani :)

    AntwortenLöschen
  5. SO BEAUTIFUL!!!
    The flowers are so incredibly beautiful :)
    I love the studs and the effect that they give :)
    xx

    AntwortenLöschen